search
top

Jak kierować reklamę do młodych ludzi?

Nastolatki są niezwykle trudną i kapryśną grupą konsumentów. Nieustannie zmieniające się nastroje i trendy sprawiają, że ciężko przewidzieć ich zachowania. Jeśli jednak uda nam się zaszczepić naszą reklamę tej grupie odbiorców to możemy mieć pewność, że odniesie ona wielki sukces.

Reklamę zawsze warto poprzedzić badaniami rynku, w tym wypadku jest to niemalże niezbędne. Nie należy z góry zakładać, że jeśli część lubi rzecz A to automatycznie cała reszta ją polubi. Jak w każdej grupie gusta są niesamowicie zróżnicowane jednak za pomocą odpowiednich technik można skutecznie przeniknąć do każdej z nich.

Reklamy kierowane do młodych osób jeszcze bardziej powinny bazować na emocjach niż w przypadku osób dorosłych.  Wynika to z rozproszenia i trudności ze skupieniem uwagi, które jest charakterystyczne dla tego wieku.

Niezwykle ważne aby nasz produkt lub usługa były w stanie wpasować się w obecnie panujące trendy. Czasami wystarczy chwytliwy slogan zawierający modne obecnie powiedzenie aby zyskać uwagę młodego odbiorcy.

Comments are closed.

top