search
top

Zasady tworzenia dobrego newslettera. Cz. 2

Informacje, które przesyłasz swoim czytelnikom powinny być bezpośrednio powiązane z tematyką Twojej strony. Newsletter to nie miejsce aby reklamować dowolne produkty lub usługi. Bądź rzetelny i konkretny.

Kolejną kwestią, która często odstrasza ludzi od skorzystania z subskrypcji są zawiłe warunki rezygnacji z niej. Jeśli użytkownik musi kliknąć 5 różnych odsyłaczy po czym kilkukrotnie podawać swój e-mail i poddawać się weryfikacji to nie wróży nic dobrego. Zadbaj o to aby na końcu każdej wiadomości był przejrzysty tekst umożliwiający wypisanie się z newslettera.

Daj czytelnikowi wybór czy chce przeglądać tekst w zwykłej wersji czy HTML i pamiętaj o tym, że nie każdy klient pocztowy wyświetla obrazy. Subskrypcja, która wygląda jak zbiór krzaczastych pól jedynie drażni i nikt nie ma ochoty na przeglądanie jej zawartości.

Podsumowując – kluczem do stworzenia dobrego newslettera jest przejrzystość, prostota prezentowanych informacji i łatwa możliwość zrezygnowania z niego.

Comments are closed.

top